*geeuw*, tof hé, leuek projecten zo om zeep helpen. ga geenstijl ddos'sen ofzo, is alweer tijdje geledenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:20 schreef Manweth het volgende:
xta bijna nummer 1
hahaha wordt nog leuk als ik de url gekraakt heb
dan kun jij nix mevrouwtje.
Aardig van jequote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:19 schreef Manweth het volgende:
[..]
Op dit moment draaien 6 url's random
Wat denk jij als ik een dagje ga zitten en er 1000 URL's van maak
met minder toetsaanslagen per minuut alleen op t begin maar veel maar iig meer als de nummer 1.
Denk jij dat iemand merkt dat ik cheat? Nee...
Dat dacht ik. Ze mogen bannen wat ze willen ik zal fok naar den untergang helpen op whatpulse.
tjah mongolen zoals jou hebben meestal geen sociaal levenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:21 schreef Manweth het volgende:
TJa je moet wat met je vrije tijd,
Lees ik dit net goed of niet?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
tjah mongolen zoals jou hebben meestal geen sociaal leven
Ga jij het alsjeblieft niet over sociale levens hebben.quote:Ik heb vandaag van 10 tot 9 nu achter mn pc gezeten
ooh, ik zei niet dat ik er 1 had.Dat maakte JIJ ervan.Jij hebt er blijkbaar geen.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:28 schreef Manweth het volgende:
[..]
Lees ik dit net goed of niet?
[..]
Ga jij het alsjeblieft niet over sociale levens hebben.
Ach jah, tis kinder bed tijdquote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:29 schreef Manweth het volgende:
Ik slaap
morgen weer een dag.
Whatpulse gaat weg.
Join GoT eens, misschien willen ze daar iemand zoals jij graag hebbenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:19 schreef Manweth het volgende:
Op dit moment draaien 6 url's random
Wat denk jij als ik een dagje ga zitten en er 1000 URL's van maak
met minder toetsaanslagen per minuut alleen op t begin maar veel maar iig meer als de nummer 1.
Denk jij dat iemand merkt dat ik cheat? Nee...
Dat dacht ik. Ze mogen bannen wat ze willen ik zal fok naar den untergang helpen op whatpulse.
Geloof je het zelfquote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:32 schreef Chirma het volgende:
[..]
Join GoT eens, misschien willen ze daar iemand zoals jij graag hebben
Best wel kut dat je 3 weken geen I net hebtquote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:32 schreef Chirma het volgende:
[..]
Join GoT eens, misschien willen ze daar iemand zoals jij graag hebben
jeah sure!quote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:29 schreef Manweth het volgende:
Ik slaap
morgen weer een dag.
Whatpulse gaat weg.
Dat is wel goed voor mijn key dingessen als ik deze mee vol ga lullenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:41 schreef Qwea het volgende:
ik heb trouwens het volgend topic al klaar staandus deze mag je vol lullen
Dat gaat ook niet echt lukken als je hun uitgebreide posts ziet en de oneliners hierquote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:44 schreef Qwea het volgende:
boeiend.maar goed om ff ot te blijven : Fok maakt nog niet echt aanstalten om GOT in te halen
okquote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat is wel goed voor mijn key dingessen als ik deze mee vol ga lullen
Ja echt hoor
ik kan het op een laptop zetten die ik voor ga spelletjes gebruiken en dan weer pulsen als ik ergens internet kan oppikkenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:34 schreef Qwea het volgende:
Best wel kut dat je 3 weken geen I net hebtdan daal je echt flink
lol.Hmm ik weet eigelijk weinig te melden.ik ben aan de foon en ik ben aant fokkenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat gaat ook niet echt lukken als je hun uitgebreide posts ziet en de oneliners hier
mja das idd een ideequote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:49 schreef Chirma het volgende:
[..]
ik kan het op een laptop zetten die ik voor ga spelletjes gebruiken en dan weer pulsen als ik ergens internet kan oppikken
Duhquote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hé, die Manweth is een nog grotere kneus dan ik al dacht.
Dat zal ik zeker even doenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 00:32 schreef Qwea het volgende:
idd dus help es mee:P
Ik was even op msn bezigquote:Op donderdag 14 oktober 2004 00:48 schreef Qwea het volgende:
ik doe mee maar jij post niet zo snel :p
msnquote:Op donderdag 14 oktober 2004 00:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik was even op msn bezigmaar nu ben ik hier tot dit topic echt helemaal vol zit
![]()
Met mensen van Fok! uiteraardquote:Op donderdag 14 oktober 2004 00:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
msn
fokken op msnquote:Op donderdag 14 oktober 2004 00:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Met mensen van Fok! uiteraard
Wie doet er nog meer meequote:Op donderdag 14 oktober 2004 00:58 schreef Qwea het volgende:
trio
Wel een vrouw het liefstquote:Op donderdag 14 oktober 2004 01:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wie doet er nog meer mee
kixass456quote:Op donderdag 14 oktober 2004 01:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wie doet er nog meer mee
helaasquote:Op donderdag 14 oktober 2004 01:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wel een vrouw het liefst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |